.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«ملت ما» 5مهر روی گیشه

پیش شماره روزنامه ملت ما پنجم مهر ماه با رویکردی اجتماعی و فرهنگی - اقتصادی منتشر می شود.

به گزارش مهر دکتر عبدالحسین روح الامینی صاحب امتیاز روزنامه ملت ما با اعلام این خبر افزود: پیش شماره این روزنامه همزمان با هفته دفاع مقدس و سالروز شکستن حصر آبادان در پنجم مهر ماه منتشر می شود و در ضمیمه آن ویژه نامه ای با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به ملت ایران تقدیم خواهد شد.

روح الامینی در پاسخ به سئوالی درباره رویکرد اصلی این روزنامه گفت: صیانت از اصول و مبانی انقلاب اسلامی؛ ارزشهای دینی؛ حقوق شهروندی و منافع ملی از مهمترین دغدغه های دست اندرکاران این روزنامه است.

وی خط مشی روزنامه را توجه به دغدغه های ملی و حقوق ملت، حق گرایی، اعتدال و انصاف نسبت به اشخاص و گروهها، رعایت اصول و اخلاق حرفه ای، نگاه مسئله محور و تحلیل فرایندی در جهت حل مسائل، استقبال از تضارب آرا و بازتاب اندیشه های نخبگان و صاحب نظران، بسترسازی و ایجاد فرصت برای مومنان و خانواده انقلاب اسلامی و نقد درون گفتمانی سیاست ها و رفتارها برشمرد.

به گفته این عضو هیئت علمی دانشگاه، اولویتهای کاری این روزنامه به ترتیب حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، منطقه ای و بین المللی است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره ترکیب تحریریه روزنامه گفت: در طراحی تحریریه این روزنامه تلاش شده از روزنامه نگاران حرفه ای استفاده شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.